מדיניות משלוחים - הובלה של משלוחים פרטיים בארץ

כללי:

  • מדיניות זו מתייחסת להובלה של משלוחים פרטיים בארץ.
  • המשלוח יתבצע על ידי חברות שונות HFD CHITA
    וחברת שילוח פנימית של חברת בנדא
  • אנו נעשה כמיטב יכולתנו לספק את השירות בצורה מקצועית, אמינה ויעילה.

זמינות המשלוח:

  • אנו מציעים משלוחים לכל רחבי הארץ.
  • ייתכנו אזורים מסוימים שאינם זמינים למשלוח.
  • באפשרותך לבדוק את זמינות המשלוח לאזורך באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

זמני משלוח:

  • זמן המשלוח המשוער הוא 7 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה אלה אם נקבע אחרת על ידי אתר הסחר שהמוצר נרכש ממנו.
  • ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח כתוצאה מנסיבות בלתי צפויות, כגון מזג אוויר קיצוני או אירועים מיוחדים.
  • אנו נודיע לך במידה ויהיה עיכוב משמעותי בזמן המשלוח.

במקרה ולא הייתי בבית?

  • אין התניה למקבל המשלוח להיות בבית או בזמן הגעת השליח.
  • ניתן לאפשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת, במקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו/או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
  • ניתן לספק את המשלוח למקום העבודה בתנאים שימסרו לחברת ההפצה

אופן המשלוח:

  • במקרים בהם ההובלה לבתים ללא מעלית או בית  שאינו  מתאים לניוד המוצר -ההובלה היא בפריקת מדרכה, כלומר הובלה עד המדרכה הסמוכה ללקוח.
    במוצרים בעלי נפח גדול או מוצרים כבדים שלא יוכלו לעבור דרך דלתות המעלית או דלת הבניין תידרש תוספת תשלום שתיעשה מול חברת השליחויות.
    התוספת תהייה עבור תשלום של כלי עזר כגון מנוף או פירוק דלתות מעבר על ידי גורם חיצוני.
  • מומלץ לציין בהזמנה אם יש מעלית בבניין על מנת שנוכל לתכנן את השליחות בהתאם, במידה ואין מעלית ייתכן ויידרש תשלום נוסף בנושא כל זאת נדרש לתאם מול שירות לקוחות מול האתר סחר שביצעת את ההזמנה
  • במידה ויש חשש מסוים לגבי העלאת המוצר לביתך יש להתייעץ איתנו בנושא או עם חברת השליחויות על מנת לתאם ציפיות בנושא המדיניות

 איסוף עצמי:

  • ניתן לאסוף את המשלוח באופן עצמאי ממחסננו במסיק 13 פארק תעשיות עמק חפר, שעות פעילות 09:00-16:00 בימים א-ה וביום שישי 09:00-12:00
  • עליך לתאם את מועד האיסוף מראש עם שירות הלקוחות שלנו או מחברת הסחר או המשווק שבוצע ההזמנה ממנו.
  • באחריות הלקוח להוביל ולהרכיב את המוצר באופן מקצועי.
    במקרה של איסוף עצמי לא תינתן אחריות בגין נזקים או ליקויים שנגרמו עקב הובלה באיסוף העצמי או התקנה של המוצר בצורה לא נכונה.

שירות לקוחות:

  • אנו זמינים למענה לשאלות ולבירורים בימים א-ה 09:00-17:00
  • ניתן לפנות אלינו באמצעות טלפון, דוא"ל או טופס יצירת קשר באתר האינטרנט שלנו-https://www.benda.co.il/support/