תקנון DJI​

הכנסת מוצר למעבדה

הכנסת מוצר למעבדה כרוכה בעלות של 150 ₪ עבור הבדיקה. 
מוצר אשר נפסלה לו האחריות מכל סיבה שהיא או שנכנס מסיבה שאינה קשורה לנושא אחריות יחוייב בעלות בדיקה של 150 ₪.
ישנה אפשרות לאסוף \ לשלוח חזרה ללקוח את המוצר במשלוח עם שליח – עלות שליחה לכל צד הינה 50 ₪ . במידה והמוצר נשלח תחת אחריות לא תחול עלות המשלוח על הלקוח.
חשוב לדעת- במידה ונפסלה האחריות מכל סיבה שהיא או שהמוצר הגיע עקב סיבה שאינה קשורה לאחריות המוצר ישנה עלות של 50 ₪ לכל כיוון עבור המשלוח.
באיסוף מוצר מהלקוח האחריות על אריזה ראויה של המוצר חלה על הלקוח בלבד!
מוצר תחת אחריות פטור מתשלום עבור בדיקה \ תיקון ודמי משלוח.

נהלי עבודה

  • קבלת תשובה \ אבחון בעיה לגבי מוצר שנכנס למעבדה – עד 7 ימי עסקים.
  • זמני איסוף \ משלוח מהלקוח – עד 7 ימי עסקים לכיוון.
    עלות שעת עבודת טכנאי 150 ₪.
  • לאחר שלקוח קיבל הצעת מחיר ואישר המשך תיקון יהיה מחויב לשלם את אשר סוכם בתום התיקון.
  • לא יצא מוצר מהמעבדה לפני הסדרת תשלום.
  • מקרה של פתיחת קריאה מול היצרן בסין בנושא אחריות או תיקון כרוך בשיתוף פעולה מלא של הלקוח והעברת הנתונים הרלוונטים לנציג המטפל.
  • משך הטיפול במקרה של קריאה מול היצרן עלולה להימשך מעל 21 יום.

הכנסת מוצר למעבדה

  • לקבלת אחריות על מוצר יש להגיע עם חשבונית קניה.
  • ללא הצגת חשבונית קניה לא תינתן אחריות על מוצר.
  • לא תינתן אחריות על מוצר שיגיע ללא מספר סיראלי.
  • על רחפנים ניתנת אחריות של שנה לפי הנחיות יצרן.
  • על רחפן מסוג TELLO ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
  • על סוללות ניתנת אחריות של חצי שנה לפי הנחיות יצרן.
  • על מצלמה/ גימבל של רחפן ניתנת חצי שנה אחריות יצרן.
  • הפעלת רחפן בניגוד להנחיות \ הוראות יצרן עלולה להוות גורם לפסילת אחריות.
  • אין אחריות על נזקים פיזיים לרחפן.
  • עדכון תוכנה וכיולים אינם נושא הקשור לאחריות.

החלפת \ החזרת מוצרים

  • לא תינתן אפשרות החזרה או החלפה למוצר שנפתח.
  • החלפת מוצר נתונה לשיקול דעתו ולאישורו של מנהל הסניף.
  • החזרה \ זיכוי על מוצר בהצגת חשבונית בלבד ובאישורו של מנהל הסניף.
  • זמן זיכוי במקרה של החזרה עד 14 ימי עסקים.